24 juli

Halloj!

Igår var nog den slappaste arbetsdagen hittills..Vi målade sammanlagt 3-4 timmar av 8 haah. Resten satt vi och solade,pratade,åt lunch och fikade (Micke och Susanne gick på semester) , men jag klagar inte över det! :) Sen åkte jag och Sarah ner på stan..Jag bytte inte min klänning som jag borde gjort utan kom istället hem med ett par svarta pumps som jag köpt på rean på Wedins. Vi träffade Lisa con la familia och fick sen åka bil med dom hem. På kvällen träffades nästan alla som ska till Skara för att planera lite. Det blir jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Tuben,Vargen,Robin,Jonny,Peter,(Christian och Helena?) Men dom tre sista åker inte med här ifrån Nykvarn.

Så nu snart ska jag iväg och jobba i kiosken med Sarah, sen 17.15 ska jag vara redo för då kommer Tuben och hämtar mig och dom andra :) Det ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0