27 juli

Hejhej!

Nu är jag hemma igen efter en toppen helg. Vi har haft kanonväder och riktigt riktigt roligt! :) Vi bodde i två stugor på Vallecamping i Skara, tjejerna i en stuga och killarna i en. På fredagen kom det en del annat partyfolk så vi slapp oroa oss om att störa barnfamiljerna som var där på torsdagen när vi kom. Vi var självklart på Skara sommarland två dagar, fredagen och lördagen :) Jag har inte varit där sen jag var jätteliten och jag älskade det! Jag testade långt ifrån allt men en del vart det iaf..flera gånger. Vi var där hela dagarna från att det öppnade till eftermiddagen. Andra dagen alltså på fredagen kl 16.00 satt vi oss vid after pool partyt och lyssnade på två sköna killar som spelade, Stereo kallade dom sig. Helt underbart var det att sitta där i solen med sina bästa vänner och lyssna på bra musik..Vi var lätt deras bästa publik den dagen ;) Lite hotade blev vi kanske av rockkillen bakom som ställde sig på en stol och började dansa och klä av sig haha..det var inte okej! På kvällarna efter skara sommarland åt vi,gjorde oss i ordning om umgicks vid stugorna på våran plätt som vi skärmat av med bilarna. På fredagen kom Peter och Christan. Peter stannade till söndagen men Christian var tyvär tvungen att åka hem på lördagen då han spräckt trummhinnan när han landade på örat när han hoppade i vattnet. Vi fick även kontakt med några av grannarna..På fredagen kom fyra Göteborgskillar över + några från två andra stugor och gjorde oss sällskap, kul! Igår lärde vi ut och fick lära oss danser av ett stort gäng utländska personer, dom var verkligen trevliga och så glada :) Sen igår när vi skulle från Skara sommarland till campingen var vi tvungna att gå eftersom att Christian hade kört dit oss och sen åkt hem. Alla gick inte samtidigt..Vargen,Robin och Jonny tog taxi och jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Tuben och Peter började gå med tunga och ömma fötter. Jag och Peter bestämde oss snabbt för att försöka lifta med någon :P Efter några hundra meter har vi turen med oss och alla sex kunde hoppa in i en bil. Det var en pappa och barn från Norrland som plockade upp oss och lät oss åka med en bit. Sen fick vi gå lite till tills det stannade ytterligare en bil. Den bilen hade tyvär bara två plaster och eftersom att Peter fick den att stanna var han klar..det var ingen annan som tog steget att hoppa in så då gjorde jag det. Den här gången var det en pappa med två söner från Irak som var jättetrevlig och hade jobbat i Södertälje. Han var snäll och körde oss till campingen, tack så mycket!

Nej det har verkligen varit en rolig helg! Jag hoppas vi åker iväg fler gånger såhär och hittar på saker för det kan inte bli misslyckat när vi är tillsammans :) Tack allihopa som var med i Skara, tycker verkligen om er!

                                                                                Underbart!
                                                                      

   
  
  
   
  
 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0