30 juli

Först och främst vill jag gratulera min farbror Bengt som fyller 50 år idag, GRATTIS! :)

Jag och Sarah jobbade ju igår i kiosken..Det gick bra men jag mådde inte helt okej. Mådde illa och hade sura uppstötningar hela dagen. När jag kom hem vid fyra somnade jag och vaknade av att mormor kom för att kolla hur jag mådde.När mormor cyklat hem igen somnade jag om och sov ända till sju på kvällen. Jag ringde och pratade med mina föräldrar och efter att det visat sig att jag hade feber så fick mormor komma så följde jag med henne hem :)  Så jag har sovit hos min mormor och morfar inatt och ska göra det inatt också. Och det är så skönt att vara här, jag stortrivs verkligen! Mycket trevligare än att ligga hemma själv. Jag och mormor åkte ut till Tunanäs idag så jag kunde fylla i lönerapporten och ta min andra fästingspruta. Sen tackade jag för mig eftersom det här skulle vara min sista arbetsdag den här sommarn! Nu är jag ledig till v33 då jag förhoppningsvis ska vara ledare på innebandyskolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0