4 juli

Godmorgon!

Fotbollen igår var kul, vi höll på i två timmar :) Kom hem strax efter nio och då tog jag det bara lungt sen somnade jag tidigt..vid elva. Idag är det min och Sarahs sista arbetsdag sen har vi två veckors ledigt, skönt! :D Sen ska vi jobba mån-sön v 30 och mån-ons v 31 alltså tio dagar i sträck, efter det är vi klara!

Gårdagens fotbollsgäng! :)

  
  

Efter jobbet idag ska Tuben hämta mig,Lisa och Sarah (Emmelie kommer senare) så ska vi åka in till Södertälje. Där ska vi köpa kebab (som jag har längtat efter!) och lite smått och gott så ska vi hem till Vargens mamma. Hon är borta i helgen så han är hundvakt och vi ska ha filmkväll där :) Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0