6 juli

Idag sov jag ut till hela 11.30 :D Sen har jag fixat med massa bilder, bränt ner dom på skivor och så. Körde även lite styrketräning för mig själv också..imorn är det springning som gäller!

Har tjaffsat med mina föräldrar idag också om den där förbannade tält veckan dom vill ha med mig på..Jag vill verkligen inte!! Finns det något värre än att tälta? Antingen är det för varmt i tältet eller så regnar det och det blir översvämning i tältet. En eller två nätter går bra men inte fler...Nej jag vill verkligen inte, men dom förstår inte.

 Om jag får välja,tack men nej tack!

Ikväll igen ska jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Tuben,Vargen och Robin kolla filmer hos Tuben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0