Skara here we come!

7 juli

Hejsan!

Dagen började lite krassligt men kunde ändå inte förstöras!  Nu är det bokat och klart, jag,Lisa,Emmelie,Sarah,Tuben,Vargen,Robin,Jonny och kanske två till ska till Skara 24-27 juli :D Vi åker dit i två bilar på torsdagen efter att jag och Sarah slutat jobba (fixade ledigt fre,lör,sön) Vi har hyrt två stugor och ska gå på Skara sommarland två dagar om vädret tillåter det, sen kommer det självklart bli lite partaj på kvällarna ;)..kommer bli superkul och sällskapet kan inte bli bättre! :)

På onsdag (om det inte regnar) blir det att jag åker med mamma,pappa,Leffe och Carita till Västerviks camping. Om allt går som planerat och det finns platser kvar på bussen så kommer jag åka buss hem på lördagen :) (Tack Jonas för hjälpen! :D:D) Då hinner jag umgås med mina föräldrar några dagar och sen komma hem för att umgås med vännerna!

Vädret är ju inte det bästa idag då...men man behöver iaf inte ha dåligt samvete för att man bara sitter inne! Har haft lite kontakt med Lisa under dagen och vi ska ut och röra på oss senare..ska försöka få med oss EJ också den filuren! Sarah+familj och Robin åker till Tjeckien ikväll. P94 ska spela cup där så de ska med och heja eftersom att Sarahs bror är med i laget. Lycka till killar och Sarah hoppas du får det bra i det främmande landet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0