8 juli

I natt hade jag svårt att somna..låg och tänkte en del på massa onödiga saker, det blir så ibland. Sen när jag väl somnat drömde jag massa olika saker :P Och en av drömmarna hade jag velat stanna kvar i..inte vaknat upp ur :) Så vaknar man ändå och inser att allt är som vanligt..inte för att jag har så mycket att klaga på, bara timmarna då man inte har något att göra, dötiden ja ni förstår säkert vad jag menar!

Har inte fått något besked av mina föräldrar än så kan inte börja packa..Lisa jobbar idag till sju, Sarah är påväg till Tjeckien men ska försöka få tag på Emmelie senare :)

Snart ska jag ut och springa sen köra lite styrka, måste ju tänka på att man ska gå i bikini hela dagarna i Skara ;)

När det är sånt här pissväder längtar jag tillbaks ännu mer!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0