9 juli

Hejsan!

Det blev som ni märker inget tältande i Västervik..inga krokodiltårar här inte :P hehe. Nej dom hade sett vädret och det skulle tydligen bli bättre väder här hemma. Jag tror att mina föräldrar hade rätt för idag skiner ju solen för fullt, härligt! :) Mamma och pappa gick till Hökmossen men jag blev kvar hemma på gräsmattan..men blev tillslut för rastlös så nu ska jag sätta mig i solen på balkongen och pyssla lite med ett fotoalbum :)

Senare ska jag,Emmelie och Lisa ut och gå men jag hoppas att vi kan springa tillsammans också..så tråkigt att göra det själv tycker jag.
 Emmelie, jag, Lisa :)

Nej nu ska jag ut i solen igen, man måste ju passa på..vet ju aldrig när den tittar fram nästa gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0