Fortfarande vaken

Jag såg ett program idag om "smala kändisar"..kändisar som håller på att tynna bort. Jag kommer inte ihåg vad programmet hette men jag började tänka. Jag förstår inte hur man kan tycka att det är vackert att vara så smal som dom är..att vissa tycker det är sexigt när benknotorna sticker ut lite här och där, nej det där kommer jag aldrig förstå! Man fick se tjejernas förändringar och alla var så mycket vackrare som normalviktiga, alla!

 Här är en av tjejerna som var med i programmet, Nicole Richie.En läkare i programmet räknade ut hur gammla tjejerna skulle bli..eller unga pga sina ätstörningar. Jag tror att Nicole bara skulle bli strax över 50 år, sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0