Jag vill åka nu!

Åh vad jag längtar tills vi ska åka till Skara om exakt två veckor! :) Det ska bli så himla roligt..får bara hoppas att vädret är bra. Helena och Peter kanske ska med också, isåfall blir vi 10 stycken..perfekt.

Jag,Lisa och Emmelie gick i en och en halv timme ikväll, hur skönt som helst i det här vädret :) Vi började prata om en sak idag..tänk om vi inte skulle umgås med varandra utan med personer som inte höll på med någon sport eller var fysiskt aktiv, vad tråkigt! Då skulle man vara tvungen att ta sig ut själv och springa eller gå..och hur roligt är det jämfört med att göra det med sina närmsta vänner!? Och fotbollen som vi kört några kvällar med killarna..inget sånt, nej usch vad tråkigt. Jag är så glad att jag har det umgänget jag har och att jag själv är fysiskt aktiv :)

Imorgon är det fredag vilket betyder helg och ledighet för många..tyvärr inte för mig som varit ledig hela veckan. Nu när jag tänker skulle det vara skönt att få ha den känslan att imorn blir det helg och jag slipper jobba..men men jag ska väl inte klaga :P Vet inte vad jag ska göra imorn på dagen..men på kvällen blir det film med kusin Filip :) Det var ett tag sen nu! Sen på lördag ska jag träffa och parta med lite annat folk som jag heller inte träffat på länge, det ska bli himla kul! Skulle egentligen festat med dom vanliga men killarna dissade mig och Emmelie för en grabbkväll hehe..men det var nog lika bra..vill absolut inte att vi ska tröttna på varandra, och nu får jag ju träffa andra roliga personer! :D

Det här var också en rolig resa, verkligen! :)

   
   Gran Canaria 07/08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0