Tisdag

Hejsan!

Mormor och min farbror Leffe var förbi här en stund idag, trevligt trevligt :) Jag fick chansen att leka lite med mormor och morfars hundar + min mosters hund. Leffe kom förbi för att lämna min kusin Filips nycket..jag ska nämligen vara kattvakt.

 Bästa hundarna! :D
Simba,Ricki,Troy


När dom gått gick jag ner och handlade, Tacos blev det till middag, mums :D Sen bar det av till casa de Emmelie för att kolla Allsången med henne och Lisa. Det var inge vidare denna vecka och när det var slut cyklade Lisa hemmåt. Jag var kvar och kollade "So you think you can dance" och "Sex and the city" :) Sen kom min snälla pappa och hämtade mig så jag slapp gå hem själv i mörkret!

Det blev förresten inge Västervik! Och jag måste erkänna att det rinner inga tårar ner för mina kinder direkt..;) Nej nu slapp jag packa och kan fortsätta slappa på dagarna och göra lite impuls grejer på kvällarna, perfekt!

Nu är det snart dags att krama kudden, imorn blir det träning igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0