Torsdag

Mamma släppte av mig på stan medans hon åkte förbi sitt jobb. Jag köpte lite underkläder från H&M (två b-har och tre trosor) och en tröja som var på rean, perfekt! Sen strosade jag bara runt lite tills mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till Coop för att handla lite och sprang in på Skopunkten där jag fick ett par svarta pumps :)

Sen jag kom hem har jag typ bara sovit :P Har nämligen haft en fluga som stört mig heeela natten, surrat i örat osv. Nu ska vi snart äta..grillat åh det är verkligen sommar! Sen ska jag ut och gå med Lisa och Emmelie sen blir det nog styketräning när jag kommer hem, tar en dag ledigt från löpningen (A).

 Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0