En liten men ändå stor detalj

Jag kom nyss in från min balkong, stod där en stund och tittade ut i mörkret..inte en rörelse. Jag tänkte lite och kom på något som jag verkligen saknar, och det väldigt mycket! Jag saknar att ha någon att somna intill, någons famn jag som jag kan känna mig trygg i, ett bröst att få ha mitt huvud på...Det är så tråkigt att gå och lägga sig i ensam i en tom säng, få ligga en stund och vrida sig eller bara ligga och tänka för sig själv innan man blir tillräckligt trött och somnar. Men det är nog bara det jag saknar från ett förhållande..annars trivs jag jättebra, men det är på kvällen när jag ska sova som jag kan känna mig så himla ensam. På dagarna är det ju inga problem när jag kan umgås med mina underbara vänner och inte dom kvällarna vi tillbringar tillsammans heller, men ibland kommer det känslan fram..Det är inte så att jag vill ha ett förhållande, inte just nu iaf, låter fel att säga det såhär men jag vill bara ha någon att somna intill, för det är ju så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0