1 juni

Hejsan!

Ännu en lyckad helg har passerat och vilket kanon väder vi haft! :) I fredags var jag som sagt med Sarah och Lisa hos Sarah..vi tog det lungt och hade det så mysigt så. I lördags solade jag i 4,5 timmar på balkongen och lyckades bränna min stackars rygg som inte solats så mycket..men men det var himla skönt iaf. Senare gjorde jag mig iordning för att gå till Robin och umgås med dom andra :)

Jag skulle möta Jonas i centrum med innan vi möts träffar jag på en annan person...helt sjukt var det! När jag och Cajsa var i Zakynthos sommaren 2006 lärde vi känna ett gäng svenskar som vi umgicks med i en vecka. De var från Huddinge och efter det hade jag lite kontakt med en av killarna ett tag men har inte hört något på väldigt länge. Så igår när jag går i centrum hör jag hur någon ropar, då är det en av dom, Robin! Han kommer ur bilen och vi kramas och pratade lite..Han skulle till Folkparken med några hehe..ibland är världen verkligen liten :)

Men sen mötte jag Jonas iaf och vi gick till Robin. Det vart rätt mycket folk och Bingo lotto spelades haha. Det var killarnas coola tema för kvällen ;) Så efter Bingo lotto vart det lite mer fart!

Jag tycker verkligen om dom här tjejerna och killarna! Det är alltid lika roligt och underhållande att umgås med er. Alla är lika galna och ingen bryr sig om någon gör bort sig lite eller något går fel..nej ett toppen gäng helt enkelt! :) 

   
   
   
   
 
    
 
   
   

Idag har jag varit på Alcro fältet med nästan alla som var där igår :) Vi har solat och spelat fotboll, himla trevligt! När jag  kom hem efter fyra nån gång somnade jag en stund sen har jag kollat lite film. Jag och mamma kollade på ett program med Zlatan också. Jag tycker han verkar rätt skön men jag stör mig på att han inte kollar på personen som han pratar med...knappt någon gång.
   
  
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0