2 juni

Hejsan!

Toppvädret håller i sig och jag är så glad för det! :) Det blev en gul sommrig klännig idag vilket kändes passande. När jag kom hem vid halv två la jag mig på balkongen för att sola men efter 45min gav jag upp, det rann om mig! Så jag kollade film sen somnade jag gott i nästan två timmar...

Träningen idag var riktigt rolig och det blev en del snack om helgen bravader :P Vi körde med vikter och sen hinderbana :) Vi körde 4 min och vilade 2 min, sex gånger, det är så mycket roligare än att gå ut och springa några kilometer..

Nu håller mina föräldrar på att packa för fullt..imorgon bitti lyfter planet vid 7. Mamma,pappa,mormor,morfar och Åke morfars bror är det som ska åka till Mallis en vecka hoppas ni får det superbra! :)

Turkiet är skrämmande nära! :D

 Idag är det exakt 4 månader tills jag fyller 18år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0