21 juni

Det blev som väntat en bra midsommar :) Först var vi som sagt hos Leffe och Carita och jag fick träffa min älskade släkt. Jag spenderade mest tid med lilla Harry som inte är så liten längre...med lite stöd så går han jättebra! Jag missade tyvär fem-kampen vilket var lite synd.

När jag och Emmelie kom till Tuben och Vargen tog det ett tag innan vi började grilla i väntan på att Stoffe skulle komma. Vi kollade lite Turkiet bilder och tog det lungt så länge. Lite senare efter maten kom Lisa också innan vi rörde oss mot Roos. Sarah och Robin kom också sen gick vi hela gänget. Hos Roos var det blandat folk, några man kände igen men mest nytt folk. Det blev kanske inte helt okej mot slutet men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0