24 juni

Godmorgon!

Dags för min och Sarahs andra arbetsdag. Igår fick vi måla utomhus hela dagen, det var ändå helt okej! :) Men vi är ju tjejer och det slutade med att vi hade målarfärg överallt hehe...tillochmed på insidan av låret hade jag färg :P. När jag kom hem efter jobbet åt jag middag sen somnade jag som en stock. Pappa väckte mig 18.40 så då var det bara att rucha till träningen som började 19.00. Vi hade vanlig innebandy i Turinge, inte så kul som jag hade hoppats på...

Idag skulle vi få måla lite till sen blir det säkert något annat också. Vi jobbar föresten med två killar i vår ålder och sen tre gubbar, trevliga prickar allihopa. Sen ikväll är det sista brottningsträningen..lite tråkigt.

 Jag och Sarah i paradiset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0