26 juni

Hejsan!

Det blev ingen målning av bollplanket igår, endast skrapning inför målningen. Det berodde på att Scania Idrottsskola skulle komma med alla barnen och leka och så på campingen. Tydligen något de gör varje år :) Så jag och Sarah fick måla "personalomklädningsrummet" istället som är en barack typ. Det gjorde vi hela dagen fast vi tog en längre lunch och sov en stund eftersom att våra handledare eller vad det kallar var iväg 10.30 - 14.00. Vi blev inte klara utan gjorde klart idag och började på varv nr 2. Det var fjärde dagen vi målade och det börjar kännas i armarna :P Igår och idag har det ju iofs varit fint väder så man ska väl inte klaga över man får vara ute och jobba. Idrottsskolan var där och lekte även idag..Jag och Sarah har fått rätt bra kontakt med killarna nu också..trevligt att man kan sitta och prata och så, det blir roligare! Idag kom Jonas som varit sjuk hela veckan, också en trevlig prick!

Efter jobbet släppte mamma av mig och Sarah på stan. Vi mötte upp Sarah och Emmelie och vi åt på Nancys :) Sen gick vi och köpte presenter till Vargen och Jonas som fyller år på lördag :) Sen ikväll har vi tjejer kollat fotbollen Ryssland - Spanien hos Sarah. Spanien vann med 3-0 och jag som höll på Ryssland.

Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorn. Idag är första dagen som jag inte sovit efter jobbet :P

 Jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0