27 juni

Hejhej!

Det har varit fint väder nu tre dagar och jag hoppas verkligen att det är det imorn också! Jag och Sarah blev klara med målningen av "personalens omklädningsrum" och bollplanket idag, mycket bra :) Vi tog en lång rast innan lunchen och när vi målade bollplanket pausade vi och la oss i gräset en stund, väldigt skönt må jag säga....Jag har aldrig varit med om ett slappare och bättre jobb än det här, underbart! Vi slutade tidigare också och kom hem strax innan halv fyra. Jag och Sarah ska jobba i kiosken imorn och på söndag..det blir första gången för mig. Det ska tydligen vara ännu slappare så jag tar med min lilla dvd spelare ;)

Idag hade vi träningsmatch mot p94 på vår träningstid. Vi var sju av ca tjugo från damlaget sen hade vi ett gäng 94 flickor med oss. Dom har tränat med oss nu några gånger och flera av dom är riktigt duktiga! Vi förlorade rätt stort men det var väntat hehe.

Imorgon efter jobbet ska jag,Sarah,Lisa och Emmelie + grabbarna hem till Jonas och fira honom och Vargen som båda fyller år imorgon :D Jonas fyller 19 och Vargen 23. GRATTIS i förskott säger jag nu för jag tror inte att jag kommer hinna blogga imorn. Vi ska grilla, dricka gott och umgås sen kanske det blir utgång för killarna men jag hoppas de stannar hemma ;)

Födelsedagsbarnen, Jonas & Vargen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0