29 juni

Hejhej!

Det gick bra igår i kiosken för mig och Sarah..Vi hade knappt något att göra utan kollade på två filmer sen var det dags att åka hem ungefär. Vi jobbade 8-3. Sen bar det av hemmåt och jag gjorde mig iordning för firandet av Jonas och Vargen hos Jonas.

Dagen/kvällen hos Jonas blev verkligen toppen..jag hade skitkul, verkligen :) Det tror jag att alla andra hade också. Killarna hade fixat så fint med långbord på altanen och så bjöds med på välkomstdrinkar. Vi spelade kubb, åt grillat som Jonas mamma och pappa grillat åt oss och festade och det blev en hel del dans (hoppdansen bla) och lite svepar tävlingar mellan killarna hehe. Vid elva ville dom som var 18 och äldre gå ut vilket innebär alla förutom jag,Sarah och Lisa :P Så vi rörde oss ner mot stan. Jag,Sarah och Lisa tog 12 bussen hem. När jag och Sarah gick av i Nykvarn (Lisa åkte hem) ringde jag EJ för att kolla läget och då visade det sig att hon och Tuben tagit en taxi hem till honom..så vi gick dit =) Hos Tuben gjorde vi inte så mycket, kollade kvällens bilder och filmer..det vart en himla massa roliga filmer hehe. Senare kom Vargen dit och senare även Robin.

Idag var det bara att gilla läget och gå upp halv åtta..Åtta skulle jag och Sarah bli hämtade i centrum. Jag som inte sovit hemma kände mig inte speciellt fräsh alls men det fick funka, hade som tur var tandborste med mig iaf :) Vi hade ännu mindre att göra idag i kiosken och det blev film tittande igen..efter lunch sov vi lite i omgångar :P

Ikväll ska jag kolla EM-finalen hos Tuben med några, trevligt trevligt! Jag har inte bestämt mig än vilka jag ska hålla på men det lutar åt Spanien.

Bilder från igår kommer imorgon, har inte tid nu helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0