4 juni

Halloj!

Det är ensamare än vad man tror när ens föräldrar är borta..min pappa är alltid hemma när jag kommer från skolan men igår var det helt knäppt tyst, inte ens grannes + sonen var ute och lekte. Och när jag skulle sova kändes det ännu konstigare, jag var inte rädd eller så men det fanns ingen att säga godnatt till...Det är samma sak nu, ingen här hemma och grannarna är iväg någonstans dom med, I don´t like it! Jag blev precis klar med dammsugningen av övervåningen, vill ju ha städat och fint när tjejerna ska med mig hem efter träningen ikväll :) Jag var ner och handlade lite frukt och så förut..känns rätt vuxet att göra allt själv faktiskt hehe. Men ska jag vara ärlig så hade det nog räckt med tre - fyra dagar, en vecka är lång tid =/

En annan sak jag tänkte på var att jag undrar hur många ord jag kan ha sagt under den här tiden man är själv, det kan ju inte vara många..jag tänker liksom för mig själv bara, finns ju ingen anledning att gå runt och prata med sig själv :S

Nu ska jag göra lite lunch sen blire sola på balkongen!

  
En vecka flickor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0