6 juni

Hejsan!

Det vart en trevlig kväll även igår. Först kollade jag,Lisa,Sarah och Robin film här hos mig i väntan på att Tuben skulle komma med kubb. När han kom ca halv tio gick vi ut och spelade, bäst av tre. Tyvärr förlorade vi tjejer fast vi ägde faktiskt första matchen! ;)

Sen gick vi in igen och kollade klart på filmen. Efter filmen blev Tuben och Robin hungriga så vi åkte in till Kebabhouse en sväng, sen hem och sov.

Idag är det Sveriges nationaldag och jag vill gratulera Andreas och Patrik som tar studenten idag! :D Hoppas ni får en underbar dag/kväll! Jag ska snart bli hämtad av Lisa och hennes mamma så ska vi in och kolla när Patrik springer ut :)  Sen blir det solning för hela slanten hehe.

                  
Andreas                                                Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0