8 juni

Det blev en kanon dag/kväll igår! :) Jag åkte först in till Jonas och var där en stund..satt lite ute och pratade sen fixade vi lite. Efter nån timme åkte vi och handlade det vi skulle grilla för att sen åka ut till Jonnys föräldrar (som inte var hemma). Till en början var det bara jag och grabbar där, Jonas,Jonny,Vargen,Tuben,PC,Calle,Pelvis,Johan,Peter och Robin med lite senare efter fyra nån gång kom Lisa,Emmelie och Sarah :) Huset var jättefint och låg lite ute på landet med stor altan och gräsmatta.

Det blev gräsinnebandy,rakning av Vargens huvud,kubb, badning, grillning,brottning (jag tog Sarah ;) )och fotboll. Vädret svek ju inte igår heller vilket gjorde att allt det här blev ännu mer underbart :) Det var så mysigt när vi gick hela gänget till badplatsen och sen badade killarna och höll på att fula sig...dom är så roliga! Det är inget jag hittade på för de andra folket som var där skrattade också åt dom hehe.

Jag,Tuben,Vargen,Jonny och Pelvis sov kvar där ute...så idag blev det städning :P När det var gjort och efter lite softande framför tvn åkte vi hem och här hemma har jag bara slöat.

Det ända dåliga igår var att vi inte hade någon kamera =( Fast jag tog lite bilder med olika mobiler så ska försöka få tag i några. Vet att jag tog en fin bild på grabbarna ute på bryggan med Tubens mobil iaf!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0