9 juni

Hejsan!

Idag har det varit lite kallare men ändå soligt så jeansen åkte faktiskt på...Jag åkte bara in till skolan idag och vände i princip. Vi hade 15 min Naturkunskap och när till och med läraren sa att hon inte förstod varför vi skulle ha lektioner när betygen är satta tänkte jag, äsch jag åker hem och gör lite nytta istället.

Så jag har gjort iordning en kycklingsallad med fetaost, städat lite,strykit för första gången i mitt liv och sovit en stund också :) Nu ska jag lägga fram det mesta som ska med till Turkiet sen tvätta lite också, Lisa ska komma och hjälpa mig ;)

Imorgon är det "klassens dag" så jag ska in till Strängnäs för att umgås med klassen, mys! Vi ska spela minigolf och kubb och äta lunch tillsammans, därför den goda kycklingsalladen :) Mamma och pappa kommer hem imorn också, äntligen..ska bli så skönt!

På onsdag, på onsdag, på onsdag! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0