Tisdag

Det vart inte så mycket av  "klassens dag" tyvärr..det berodde nog mest på det tråkiga vädret. Fan vad det har blåst! :O  Men jag körde en kubb match iaf. Vi var tillsammans en timme sen splittrades vi och åt lunch på olika håll. Jag satt i hamnen med Linn och Camilla och åt min goda sallad :) Sen gick vi på stan en stund och sen blev det hamnen igen....

Väl här hemma har jag haft fullt upp, förutom när jag sov en stund (A). Mamma och pappa kom hem vid sju, vart så glad av att se dom! Har kollat Sverige - Grekland ikväll samtidigt som jag packat. Sverige vann med 2-0 och vilket mål Zlatan gjorde med pass från Henke :)

Nu ska jag packa klart sen sova, imorn är en stor dag...skolavslutning och sen Turkiet för fan! :D:D:D
Tre killar som Lisa känner åkte till Turkiet idag och de bor på samma hotell som oss, hur kul är inte det? :) Så när vi kommer ner har vi några där som hittar lite och som vi kan ha roligt tillsammans med...åh jag längtar så mycket!

Sarah,Lisa och Emmelie vi kommer ha så grymt kul den kommande veckan, det här blir en resa vi aldrig kommer att glömma! :)


 

Dagens lite onödigt vetande ;)

Tobias "Tuben" är en vän till mig med grymt snygg mage ;) hihi...i lördags efter vinst i kubb gjorde han ett såkallat "sälglid" på gräsmattan med bar överkropp. Visst var det snyggt och väl utfört hehe, men det var ju inte så smart eftersom det resulterade till en uppriven men iofs fortfarande snygg mage :P

Nöjd nu? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0