1 mars

Hejsan!

Igår blev det en lugn och skön kväll. Åt god middag med mamma och pappa sen gick jag till Daniel. Vi satt hela familjen och kollade på Let´s dance och Hjälp :) Sen gick vi upp, Daniel spelade sitt nya spel och jag läste bok, Dear Nobody. Sen började vi kolla på Josh Hartnetts nya film "30 days of night" med vampyrer men vi somnade hehe...



Idag var första lördagen på länge som jag kunde sova ut tills jag vaknade av mig själv. Mycket skönt eftersom jag dessutom vaknade i famnen på en speciell person ;) Kl tre har jag samling med innebandylaget, vi ska spela säsongens sista seriematch mot Mesta borta. Efter matchen ska jag, mamma och pappa hem till Andreas och Pelle och äta middag, trevligt! :) Sen drar jag och Andreas in till nykvarn.


Nykvarn vs Mesta

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0