12 mars

Godmorgon!

Ännu en natt med dålig sömn =/ Jag tror det beror på att jag sov alldeles för länge på eftermiddagen, och för att jag tänker så mycket hehe. Så idag blir det ingen eftermiddagssömn för min del, så ska vi se om det blir bättre.

Igår var jag bara hemma och tog det lungt efter skolan. Pluggade lite, sov, kollade film och fotboll med mamma och satt här. Innan jag skulle sova körde jag lite styrka i form av hantlar, situps, armhävningar och två ben/rumpa övningar...försökte bli av med lite energi men det gick inte så bra att sova ändå.

 

En kort skoldag väntar även idag, tre lektioner och 14.19 tåget hem, kan inte bli bättre :) Sen ikväll är det träning, undrar om vi får besök idag också? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0