15 mars

Hejsan!

Igår kväll bar det av till Mariefred och möttes upp av Andreas och en till kille. Vi drog hem till Hooba och drack. Där det var lite mer folk. Senare kom Ragge,Madde och Madde och ännu senare Tobbe, hans tjej och en till. Trevligt folk var det! Några drog ut på krogen sen och vi andra blev kvar hos Hooba, sen drog vi strax efter tolv.

Ikväll blir det en trevlig, lugn hemma kväll med föräldrarna och delar av släkten :) Elene kommer snart och ska se Modo-Timrå med mig och pappa och en timme senare kommer mormor, morfar,Leffe,Carita och kanske Filip. Dom ska äta här och så ska vi se Melodifestivalen, mycket trevligt :D

    
Mormor&morfar, Leffe&Carita, Jag&Filip och Elene.

Jag förstår inte hur du tänker, helt obegripligt för mig. Det måste ju vara så att du inte tänker, bara handlar på impuls, gör först och tänker sen. Jag ser verkligen inte det du ser....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0