17 mars

Hej.

Det blev ingen springning imorse...jag hade en sån där dålig natt igen. Jag grät och kunde inte sluta =/ Min vardag har förändrats totalt och ibland känner jag mig så himla ensam. Du finns inte längre där och ger mig trygghet , du kunde inte trösta mig igår...för det var du som fick mig att gråta. Jag är inte van vid det här, att "kapa av" med någon som i flera år betytt så mycket för mig..Jag försöker hålla huvudet uppe för jag vet ju vad jag vill, men det är inte lätt....inte alls. Och många försöker stötta mig och hjälpa...med de tycker att jag är för snäll och mesig. Men jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen, jag har ingen aning! Jag har inte varit precis här förut, sagt nej till den personen som har varit mitt allt, min älskling. Vi har en historia tillsammans på över tre år, vi har gjort mycket tillsammans...Det är inte så jävla lätt =/

 Zakynthos 07.



Snart är det påsklov..Då vill jag verkligen träffa familjen Eriksson! :)

image855 image856

Kommentarer
Postat av: alexandra

Im here for you!

2008-03-17 @ 12:03:44
URL: http://alexandracr.blogg.se
Postat av: Elene

Finns här oxå! bara å snacka om du känner att du behöver det :)

2008-03-17 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0