18 mars

Godmorgon!

Inatt sov jag som en prinsessa :) Kollade lite på Batman Begins innan. Jag sitter här och kollar ut genom fönstret och förstår ingenting, varför snöar det? Varför kommer snön nu, den är ju bara äcklig och vi vill ju ha sommar...Dessutom bytte pappa till sommardäck i söndags, så honom och mamma som får ta bussen till jobbet tycker jag verkligen synd om! En sak vi får hålla tummarna för är att tågen inte börjar krångla nu. Speciellt när vi ska hem, förseningar och inställda tåg..Nej nu ska jag duscha, idag efter skolan ska Linn och Alexandra följa med hit och plugga :)

1. 2.
1. Min mormor och morfars hundar!
2. Mormor och morfars hundar + min mosters hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0