2 mars

Hejhej!

Matchen igår vann vi med 4-3. Vi hade kunnat vinna med mycket mer men satt inte våra chanser...Jag och Clara gjorde ett varsit mål som dömdes bort =/ Mitt mål dömdes bort för att min medspelare råkade befinna sig i målgården, lite synd.

Efter matchen åkte jag, mamma och pappa hem till Anderas och Pelle. Leffe och Carita var också där :) Pelle hade gjort jättegod tacopizza, mums! Sen kollade vi lite på Melodifestivalen och sen tog jag och Andreas tio tåget till Nykvarn till Calle och började dricka. Där var det lite folk Daniel, Calle, Henke, tre killar från Södertälje, nåra Nykvarns tjejer och senare kom det lite annat folk. Halv sju imorse somnade jag på Calles soffa och vaknade strax innan elva och gick hem och duschade sen gick jag till Daniel. Jag och Madde har kollat på Dirty Dancing sen somnade jag när hon åkte till stallet och sov i tre timmar.

Nu när jag är vaken har jag ont i huvudet, mår illa och är helt slut....Jag tror inte att det är så bra att festa så "länge" direkt efter en match och knappt sova något, knappast ordentligt iaf.

Fick se idag på hemsidan att Minna spelade sin sista match med oss igår. Det känns skittråkigt för hon är så bra och vi andra lär oss så mycket av att spela med henne. Hon har spelat i landslaget i både innebandy och fotboll och det säger väl allt!? :)

  
Minna Heponiemi i Nykvarns tröjorna :)

Nu är den här säsongen slut, alltså inga mer matcher. Jag tycker det är rätt skönt! Så man får chansen att längta till cupen vi ska på i maj och sen till seriestarten i oktober :)

Kommentarer
Postat av: Seb

vilken snygging :*

2008-03-06 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0