22 mars

Hej!

Var hos Johan igår med honom, Andreas och Calle. Vi tog det lungt sen drog vi hem till mig. Vi lyssnade musik, kollade lite tv och ja...Andreas och Johan sov kvar och innan vi somnade kom en full Daniel förbi. Han kom från krogen och såg ut att ha haft en rolig kväll.

Idag skulle jag och mormor ha åkt in till stan men det blev ändrade planer. De ringde från djursjukhuset och sa att mormor kunde komma och hämta Ricki, att han hade blivit bättre. Så vi åkte iväg vid elva och kom hem för en liten stund sen. Vi fick sitta och vänta på sjursjukhuset i över en timme, sen skulle vi till Eskilstuna till Apoteket för att köpa Rickis medicin, och jag handlade även påskgodis till mamma och pappa :) Vi var på två olika Apotek och sen åt vi på Mc Donalds, mums! Jag hade jättetrevligt med mormor idag, vi pratade och skrattade väldigt mycket, det blev ju lite fel några gånger hehe ;)

Ikväll ska jag in till Mariefred, hoppas det blir kul...är fortfarande trött sen igår, det blev ju så sent.



Glad påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0