23 mars

Hejhej!

Tog 19.19 till Mariefred igår kväll. Möttes av Rasmus och Madde så gick vi hem till Hooba :) Där var även Andreas, Ragges Madde och två andra tjejer. Lite senare gick vi hem till Martin tror jag han heter och där var det mycket, inte så många jag kände men det var kul. Pierre, Tobbe, Adolphen var där iaf. Jag och Madde höll ihop hela kvällen och tur var väl det haha...Nej en trevlig kväll var det iaf!

Idag när jag skulle åka hem med tåget var det verkligen proppfullt, ingen som gick på i Läggesta kan ha fått någon sittplats. Och så stog det stilla i typ tio min innan det åkte iväg också...drygt när man bara vill komma hem. Idag ska vi till min faster och hennes man och äta påskmiddag. Alla pappas syskon + familjer kommer dit, trevligt! :)

Jag,Lena,Kicki och Ladan på lagfesten! :)

image887

Kommentarer
Postat av: Rebeccaa

Hoppas du får en trevlig söndag! :)

2008-03-23 @ 15:43:23
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Celina

Tack Rebecca detsamma!

2008-03-24 @ 00:34:26
Postat av: Madde

Det var mycket mycket trevligt :D 0-0 ;)

2008-03-26 @ 14:22:04
URL: http://maddelk.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0