24 mars

Det var riktigt skönt att sova ut till halv tolv idag! Drog upp rullgardinen och ser att det snöar för fullt...mindre skönt. Men men det är måndag och jag är ledig, vill göra något kul men vet inte vad.

Min kusin Niklas berättade en sak igår. Han är busschaufför och i lördags kväll började han kl nio och slutade typ halv sju på morgonen. Han körde nattbussarna bla 01.00 bussen från Nykvarn till Södertälje och 01.30 Södertälje till Nykvarn. På bussen från Nykvarn till Södertälje går det på ett par och sätter sig längst bak i bussen. Niklas ser att de börjar hångla och jag tror att det var på motorvägen eller när han körde på gamla vägen som han släckte ner bussen lite (som han alltid gör en tiden). Plötsligt ser han i spegeln hur tjejen gränslar killen och börjar guppa upp och ner...han log lite sen när det var dags tände han upp bussen och de slutade direkt och började hångla igen hehe..Så jag säger bara det, busschaufförerna har mer koll än vad man kanske tror! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0