28 mars

Hejsan!

Igår efter bion tog jag det bara lungt hemma..kollade lite tv med mamma. Sen vid nio gick jag till Johan och kollade film med honom och Niklas :) Jag tog med mig "The eye" med Jessica Alba. Den var jättebra. Jessica Alba är blind sedan fem års ålder men opereras och får en annan tjejs ögon. Hon får då synen tillbaks men ser då inte bara det vi vanliga människor ser..utan mer. Mer vill jag inte tala om men jag rekomenderar filmen!

   

Idag ska jag jobba hos mamma. Tjäna lite pengar! Jag och tjejerna som ska till Turkiet har bestämt att vi ska dra en ordentlig shoppingdag innan vi åker så nu gäller det att försöka spara lite :)

Ett citiat ur Horton filmen av självaste Horton - "En person är en person, oavsett format"


 

Kommentarer
Postat av: alexandra

SÅ JÄVLA BABEEEEEEEEE ALBA

2008-03-28 @ 16:38:35
URL: http://alexandracr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0