3 mars

Idag vaknade jag med illamående och huvudvärk. Jag prövade att gå upp ändå men det fuknade inte, så jag kröp ner i sängen igen och sov till halv tolv :)

Så idag blir det att plugga gärnet, ska även kolla nån bra film tror jag. Jag vill gå till min älskling sen men nej, "'är man hemma från skolan går man inte till nån pojkvän eller kompis" det är en dum bestämmelse mina föräldrar har :P Fast ibland har den gått att rubba hehe.

image800

Vågen Vecka: 10 (2008-03-03 - 2008-03-09) Du vill ha råd i relationsfrågor den här veckan, men den som gärna ger dig dem är kanske inne på helt fel spår. Den klokaste läraren ligger lågt, väldigt lågt, och ser till att du kommer fram till rätt beslut för egen maskin. Till helgen kommer ditt sprudlande humör att se till att du får riktigt roligt, ofta helt spontant.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin bild

2008-03-03 @ 12:07:55
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda

Jobbigt att må dåligt! Hoppas du kryar på dig, och pluggar järnet!

Vilken härlig design du har på bloggen, btw! Jättefin!

2008-03-03 @ 12:20:09
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack så mycket! :) Designen är det inte jag som gjort utan min vän Alexandra, kolla in hennes blogg så kanske hon hjälper dig om du vill det. alexandracr.blogg.se

2008-03-03 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0