6 mars

Hejsan!

Spanska provet gick helt okej tror jag. En sida gick galant och en gick lite trögare :P Idag hade jag två lektioner på morgonen sen hade jag tre timmars hål tills vi skulle få företagsmässan i Eskilstund. Så halv två åkte vi dit och efteråt var jag så arg på mig själv, varför åkte jag inte hem på förmiddagen för? :S Det var sjukt tråkigt att kolla på företagens utställning och äckligt med folk var det också. Nej en riktig flopp var det, det ända som var bra var allt godis man kunde äta!

Sen följde jag med Johan och Calle hem till Johan och kollade film..fast jag somnade. Nu är jag hemma och gör inte så mycket. Ska väl plugga lite kanske.

Lite bilder från nyårsafton 07
    
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0