8 mars

Hej!

Igår kväll blev det väldigt lugnt. Jag var hos Johan med honom, Talon,Nille, Micke och Kim ett tag men drog hem strax efter nio. Här hemma satt jag vid datorn och så kom Daniel förbi en liten stund.

Idag är jag på toppenhumör! :) Jag vaknade helt utvilad och ute sken solen. Så det första jag sa till mamma när jag kom upp var, - ska vi gå en promenad?  Så snart ska vi ut och gå en sväng. Jag ringde mormor och morfar och frågade om dom skulle följa med men de skulle iväg och kolla på möbler, så det får bli en annan gång =) Men vi ska iaf förbi där och hämta hundarna.

Vid halv fem sen ska jag,Sarah, Emelie,Malin och Lisa? hem till Johanna och föra lite..Sen går/åker buss till Oxvreten till sju då börjar festen :) Vi ska nämligen ha avslutnings fest, damlaget tillsammans med herrlaget. Det ska bli kanonkul! Herrarna har fixat med nåra överraskningar och så blir det singstar också!

Nej ska klä på mig nu, ha en bra dag allesammans!

 

Kommentarer
Postat av: sara

Dläs gärna min blogg gom du gillar dans, frisörtips eller christina aguilera:)

2008-03-08 @ 11:47:29
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0