9 mars

Hejhej!

Det vart som väntat en toppenkväll igår :) Jag och Sarah gjorde sällskap till Johanna vid halv fem och dit kom även Malin, Emelie och Elin. Vi började dricka, lyssnade på musik, pratade och körde bussen. Tio i sju tog vi bussen upp till sandtorp och gick sen till Oxvreten. Väl där fortsatte det drickas och middagen dukades fram, kallskuret. Jag hade turen att sitta mellan Terro, Daniels farbror och Jonas när vi åt, trevligt trevligt. Sen delades det ut massa fina priser och lite småtal hölls. Minna delade ut åtta priser i form av Snövit och de sju dvärgarna, jag fick Kloker :)

"Hon är lagets kloka kapten, sällan till matcher och träningar sen....Hon sliter alltid hårt med hennes flås, föutom när hon vilar i vårat bås"

Sen vart det såklart dans och lite mer party men det hann jag inte ta så mycket del av. 23.49 tog jag tåget till Mariefred och mötte Andreas och Calle. Vi gick hem till Pjär med lite annat folk bla Tobbe, det var längesen! Sen sov jag hos Malin som jag ska in till imorn igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0