Ändrade planer & Let´s dance final!

Jag gick till Johan men det blev ingen städning tyvärr =/ får ta det en annan dag! Men jag gav honom iaf en vas och en blomma som kan lysa upp lägenheten lite hehe..det hade ju iofs varit tjusigare om lägenheten hade blivit städad som det var tänkt. Men nej, istället följde jag med honom till Ica för att handla mat..mat som man tillagar inte värmer ;) Samtidigt var det lite stressigt eftersom Alexandra skulle låna mig topp så vi skulle mötas och det gick inte så smidigt..men men allt löste sig tillsut!

Sen gick jag hem till Daniel och kollade Let´s dance finalen, mat Tina vann! För mig spelade det ingen roll så jag är glad för hennes skull. Sen kollade vi lite på tv också innan jag begav mig hemåt. Det är skönt att vi kan umgås Daniel, det tycker jag verkligen...
  

Nu ska jag snart sova. Imorn ska jag ut och springa, sen plugga lite och senare på kvällen får vi se...vill göra något kul!

image943 Jag kan helt enkelt inte låta bli :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0