Jag får panik av ensamheten

Varför ska allt vara så krångligt för? =/ Fan idag har varit en upp och ner dag...det var skönt att få prata med Alexandra iaf! Jag känner på mig att jag kommer börja gråta när jag stänger in mig på mitt rum sen...det har varit påväg hela dagen. Jag är besviken på vissa personer och även på mig själv...jag vet inte vad jag ska göra mer. Hade panik av att bara sitta hemma idag tills jag och Alexandra gick promenaden. När jag är själv börjar jag tänka en massa...jag tänker på Daniel, om jag verkligen tagit rätt beslut men jag tänker även på en del andra saker. Åh jag saknar tryggheten, jag saknar att ha någons famn att krypa upp i, ett bröst att somna på, någon att kolla film och mysa med, någon att brottas med...fan det är så jävla jobbigt :(

image892

Kommentarer
Postat av: Elene

Jag känner nästan exakt samma som dig kusin, det är jobbigt nu men du ska se att de ordnar sig.. du vet att du alltid kan snacka med mig! jag lyssnar gärna.. Älskar dig kusin

2008-03-24 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0