Kusin vitamin :)

Halv nio ska jag möta Sarah så ska vi gå till Emmelie och kolla på någon film som börjar nio. Tydligen med Sandra Bullock :)

Mormor och morfar ringde mig ikväll också. Imorgon kommer Jeanette och Harry ut till dom så jag ska dit på förmiddagen =) Då får jag inte glömma kameran, vill ha massor med bilder på gullungen! <3

Ricki mormor och morfars lilla hund är på bättringsvägen. Han har en allvarlig leversjukdom och en blodsjukdom =/ Men det går bra med medicinen som tur är och dom ser skillnad på honom, så det är ju jättebra! =)


När jag tänker på dom här tre sakerna blir  jag genast på mycket bättre humör, skönt för det är så tråkigt att vara deppig :P


    

Jag satt och tänkte lite här för mig själv och så tänkte jag på i sommar, Alanya med de här partypinglorna ;) Om 77 dygn är vi på Arlanda och ska snart stiga på planet..77 dygn det är helt sjukt!

 Vi kommer ha så sjukt kul ihop tjejer, ser fram emot det väldigt mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0