Måndag

Vilken mardröms dag det har varit idag..Första lektionen, Naturkunskap gick smärtfritt. Sen hade vi en lång rast och då kommer min klassföreståndare Ulla och vill prata med mig och Linn. Hon ville prata om att vi hoppat av Hälsopedagogiken och att vi vill välja bort Svenska C. Hon gnällde och var så himla orolig över att vi ska få ett extra ämne i trean, herregud. Och sen när det gäller Svenska C som till mesta del är muntligt..hon är för trög för att fatta varför jag inte vill gå den kursen! Jag hatar att redovisa och att prata inför folk..varför ska jag få ig i en kurs när jag kan välja en annan!? Så säger Ulla, strunta i betyget och gör det bara...när hon sa det gick jag därifrån...Sen hade vi engelska och efter det Företagsekonomi men det sket jag i. Orkade inte prata mer med Ulla idag, men ska gå dit imorn!

Sista lektionen var Svenska och där fortsatte det...Det första Per säger är, Celina och Linn jag skulle vilja prata med er. Alltså jag blir så arg! Celina och Linn, ni, er vi är inga jävla siamesiska tvillingar! Varför ska lärarna prata med oss samtidigt hela tiden, jag har egna åsikter även om jag och Linn tycker lika om många saker. Vi sitter inte ihop och går inte sönder om vi splittras, fan..Jag vill prata med lärarna själv och tala för mig själv, men dom fattar ju ingenting =/ Per pratade iaf med oss om svenska talet som vi inte gjort...jag stod bara där och lyssnade för de pratade så bra med varandra..

När jag kom hem kollade jag på Top Model 6 sen sov jag i en och en halv timme, skönt :) Nu är Elene här och vi kollar fjärde slutspelsmatchen Modo-Timrå. Modo måste vinna annars åker de ut, just nu leder de med 2-1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0