Nu är det bestämt :D

I natt när jag inte kunde sova bestämde jag mig för en sak. Jag ska börja springa en liten runda på morgonen innan skolan några gånger i veckan. Nu när vi har uppehåll med innebandyn också passar det perfekt. Först tänkte jag springa efter skolan, men tror att det är större chans att jag kommer iväg på morgonen. Det kan nog vara rätt uppiggande med en dusch efter också, ja så får det bli! =) Det ända som kan få det att brista är för lite sömn, därför måste jag börja lägga mig tidigare, helt enkelt ge upp mina sköna vilostunder efter skolan ;P.

image835

Kommentarer
Postat av: ME&MY

go girl!

2008-03-12 @ 12:35:54
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0