Onsdag

Sådärja nu har halva skolveckan gått, mycket skönt! Veckorna bara rinner iväg och snart är det påsklov :) Har inget speciellt i skolan varken imorn eller på fredag, lite ovanligt måste jag säga.

Träningen idag var rolig..mycket två mål blev det precis som dom senaste träningarna. Men det är ju det jag tycker är roligast så mig gör det inget. Vi fick vårat försäsongsträningsschema idag också, fy vad starka vi kommer att bli, och vilken kondition! :D

Vecka 17-26 har vi fyra träningar i veckan, två kondition och styrkepass, ett brottningspass och ett Step up pass. Fast tränaren sa att några pass kan bli borttagna....jag tycker det låter rätt mycket nu, med tanke på att vi går i skolan och jobbar, men men vi kommer bli jävligt bra av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0