Onsdag

Jag kommer till idrotten idag som är första lektionen och vi skulle ha simning. Så berättar läraren att dom som varit med på alla simlektioner innan inte behöver vara med idag, kuuuuuuul jag hade kunnat sova en timme längre!! Damp fick jag igen :P Men får se det från den ljusa sidan, jag fick tid att plugga på Naturkunskapen med Jenny och Emma istället :)

Är hemma nu och strax se Top Model, måste erkänna att jag fastnat för det. Sen måste jag plugga,massor! Springningen tar jag nog rätt sent, det är så skönt att krypa ner i sängen nyduschad :)

Alexandra, jag säger bara hedick & shitkid så vet jag att du får dig ett gott skratt där hemma! :D

image865 Varsågod Alexandra ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja faktiskt. Då får jag väl skriva såhär då.. Min syster lirade 10 år i Rockets. Såklart spelat med Minna då. Men det är väl sis som har "koll på läget", men jag har fått höra en hel del och det senaste var de.
Ja det tror jag säkert! :)

2008-03-19 @ 19:16:33
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Celina

Okej Emma du har en syster som spelat innebandy.Vad säger det? Hur kan du veta vad tjejerna i mitt lag tycker om Minna, känner du någon av dem också?

2008-03-20 @ 07:36:23
Postat av: Anonym

Jag skulle kunna tro att det är 9/10 lag som vill ha Minna, helt beroende på hennes spelstil. Emma, när det gäller sport vill man väl hellre ha en person som är bra på sin sak än som är polare med alla i laget (vet att det gäller personliga saker när du säger det här), det är bara dumt att uttala sig att inget lag vill ha henne när det inte är så.
HARE FINT

2008-03-20 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0