Onsdag

Hejhej!

Jag gick till mormor och morfar vid elva. När jag kom dit skulle Harry precis få mat och gissa vem som fick äran att mata honom, jaag :D:D Han är helt underbar. Sen lät vi honom visa att han kan ta sig fram på golvet, nästan krypa faktiskt :) Lilla Harry blev sju månader igår, men han är större än vissa bebisar på ett år hehe. Sen gick jag, mormor och min moster en promenad med Harry så han kunde somna i vagnen. Jag hade jättetrevligt idag, goda vofflor med grädde och jordgubbar åt vi också :)

Här kommer bilder på världens sötaste!

    

Senare gick jag till Alexandra för att plugga och prata massa "skit". Det blev dock inte så mycket plugg men mycket prat iaf :) Tack gumman för en trevlig eftermiddag!

Ikväll har jag kollat film med min kusin Filip och hans kompis David :) Vi såg "Ghost Rider" med Nicolas Cage. Den var sådär tycker jag, lite för overklig för min smak.

  

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack själv gumman:)

2008-03-27 @ 18:51:00
URL: http://alexandracr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0