Plugg & promenad

Gick en kvällspromenad med Linn förut :) Vi pratade en hel del, eller jag babblade på och hon fick mest lyssna, förlåt men du är så bra att prata med gumman...Vi avslutade med att gå till ICA och köpte lite gott sen skildes vi åt. När jag sen kom hem satt jag mig med Naturkunskapen. Vi har prov på torsdag så nu har jag skrivit ihop 40 frågor om allt vi har prov på, duktigt Celina, tack så mycket!  haha... :D

Imorn ska jag ut och springa igen, så ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt uppstigning 06.00 ;)

image853 Jag och Linn, skolavslutningen 07 :)
Tack för att du orkar lyssna! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är lugnt gumman. det är kul och höra :)

2008-03-17 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0