1 maj

Hejhej!

Igår tog jag,Sarah,Lisa och Emmelie sex bussen in till Södertälje för att hinna gå på stan lite. Vi köpte lite oseriösa presenter till Helena som fyller 20år på lördag när vi är i Falun! Grattis i förskott :)

När vi handlat klart gick vi till Mc Donalds för att vänta på Helena, vi hade bokat bordet kl 20.00. När vi kom in på Mc Donalds blev jag helt chockad! Det måste ha varit släkt träff eller något för det var helt svart överallt, jag fick nästan panik. Det var typ vi och tre till svenskar på hela Mc Donalds..och det var proppfullt för den delen också! Sen när vi ska till Barolo går vi ner för trappan vid Maren och ser att det inte bara är "släktträff" inne på Mc Donalds utan ute vid vattnet också, helt sjukt!

Men men jag hade trevligt med tjejerna igår. Maten var god och sällskapet topp 10 :) Vi åkte bil hem med Helena sen och jag och Sarah åkte till Robin där Jonas och Vargen var också. Vi kollade fotboll sen skjutsade Jonas hem mig, tack! :)

Om en timme åker vi till Falun, det ska bli så kul! :) Det är jag,Sarah,Lisa,Emmelie, Helena,Mathilda,Malin,Johanna och Kim som åker+tränare & föräldrar. Det roliga är att det är alla som är kvar från vårat "grundlag", ingen av de nyare spelarna ska med. Vi har vår första match idag 15.45, håll tummarna!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0