10 maj

Godmorgon!

Ja ni  undrar säkert varför jag är vaken en lördagsmorgon klockan halv nio. Det var så att jag vaknade av ett sendrag i vaden och så är jag täppt i näsan och då är det omöjligt att sova, iaf för mig :( Men det känns rätt lungt för snart kommer solen åt min balkong så då kan jag lägga mig där och steka lite ;)

Överrasknings "kalaset" igår vart ritkgit lyckat! Han hade inte anat någonting så när han kom dit och familj,släkt och arbetskamrater var där blev han väldigt glad. Vi åt jättegod grillad mat och sen fikade vi tårta och så öppnade han paket :) Jag följde inte med mamma och pappa halv nio utan jag var kvar drygt en timme.
 
Sen kom Jonas och hämtade mig snäll som han är, och så åkte vi till Nykvarn hem till Sarah där Robin också var. Vi var där en stund sen drog vi vidare hem till Tuben (hans föräldrars lya) där han, Jonny,Vargen,Tompa och Sanna var. Där dracks det och spelades skön musik ute på den inglasade verandan. Som vanligt med det här gänget hade jag en toppenkväll och ett + var att jag "lärde känna" en jättetrevlig tjej, Sanna :) Vid halv två var det några som fick idéen om att bada. Så vi packade in oss i bilen och åkte till Hökan haha..Robin och Tuben var antingen de ända männen eller de korkade som badade. Sen åkte vi tillbaks och fortsatte. Jonas körde hem mig strax innan tre :)

Idag ska vi till Tuben igen vid fyra. Det är samma gäng + eventuellt några till. Vi ska spela kubb, kanske fotboll och grilla tillsammans :) Det kommer bli toppen speciellt med det här vädret :D Det ska bli riktigt trevligt och idag ska jag få med kameran!

Hoppas alla har en bra helg!
Lite sommar :)
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0